Roni ihan vahingossa sisusti tänään asuntoani... Roni oli kääntänyt olohuoneen maton vinoon ja sehän oikeastaan on paljon parempi kuin ennen! On mulla vaan taitava homppelipomppelipoju. Roni tosin on siinä asiassa tyypillinen mies, että se on vaihtanut nuorempaan. Mona on ihan liian vanha Ronille, mutta onneksi Ronin isukki on löytänyt Ronille uuden tyttöystävän Nellin. Tässä kuva lovebirdeistä:

871623.jpg

Eilen käytiin väsytyslenkillä Niihamassa, jossa Roni katosi minulta 10 minuutin ajaksi. Se ei ikinä ole ollut muutamaa minuuttia kauempaa pois näköpiiristäni, joten meinasi iskeä paniikki. Olin jo ihan varma, että se on jäänyt auton alle tms. Itku meinasi tulla, kun näin Ronin juoksevan ehjänä minua kohti. Hui. Onneksi selvittiin säikähdyksellä!

Eilen minulla oli siis ne Tampere-bileet, joiden aikana Roni käyttäytyi todella hyvin! Aluksi piti vähän riehua, mutta se rauhoittui yllättävän nopeasti! Pallo suussa se kulki vieraan luota toiselle ja nautiskeli seurasta. Välillä se aina säikähti jotain ja tuli mamman syliin pakoon. Suloinen pikku mamman poika!
Tänään vien mamman pojan isukille hoitoon, koska joudun huomenna istumaan ylilääkäreiden ja -hoitajien kanssa tiedepajassa, kun olin luvannut lähteä Istanbuliin konferenssiin ensi keväänä työkaverini seuraksi! Alkuperäinen ajatus oli lähteä sinne vain katselemaan, mutta se onkin kääntynyt siihen, että joutuu
oikeasti tekemään töitä jo ennen sinne lähtöä ja siellä... :( No onpahan ainakin uratykki olo, kun istuu siellä itseään paljon fiksummassa tutkijaporukassa. Heh. Agility jää valitettavasti taas väliin... :(

Ja kuukauden päästä mä pääsen Yorkiin!! Varasin liput ja lähden syysirtiotolle sinne! Ihanaa! (rahaahan ei oikeasti olisi lähteä, mutta kerranhan sitä vain eletään..) Olin siis vuonna 2004 kolme kuukautta vaihdossa siellä ja sen jälkeen olen käynyt siellä kerran, sillä ystäväni ovat kaikki asuneet muualla, pääasiassa Lontoossa, kunnes tänä kesänä yksi ystävistäni muutti sinne takaisin. Nyt siis menen kahden ja puolen vuoden tauon jälkeen melkein viikoksi kaupunkiin, jota rakastan ja ikävöin! Kyllä elämä on ihanaa! Ah.