Sekä Kosto että Emma-sisko ehtivät haastaa Ronin paljastamaan seitsemän salaisuutta ja nyt se tulee (nää mitään salaisuuksia tosin ole):

1. Olen homo. En juurikaan perusta tytöistä enkä tosin pojistakaan, joten taidan olla käänteis-bi-seksuaali. Kukaan ei kiinnosta. Onneksi mamma leikkasi nuo pallit, ettei hormonit vaivaa senkään vertaan. Olen nylkyttänyt kahtena päivänä elämäni aikana: yhtenä Emma-siskoa ja yhtenä Irkkua

2. Tykkään istua sylissä, kun joku on WC-pöntöllä istumassa. Istun siinä hiljaa, niin etten vaan ole häiriöksi.

3. Nukun miltei aina peiton alla mamman mahan vieressä. Kun haluan peiton alle, kuopsutan peiton reunaa ja mamma nostaa sen. Nukkuminen on muutenkin kivaa ja Irkulle täytyy aina välillä aamuisin ärähdellä,kun se ei ymmärrä, että aamulla meillä heräillään rauhassa.

4. Rakastan vettä. Suihkussa, meressä, järvessä, sadettimessa, letkussa, juomakupissa... you name it.

5. Olen ovela saamaan mammaa leikkimään kanssani. Kun se ei muuten suostu heittelemään palloa, jemmaan sen eteisen kenkätelineen alle, josta en mukamas saa sitä pois. Raavin siellä lattiaa ja ynisen kunnes mammalla menee tähän hermot jossain vaiheessa ja se hakee sen pallon pois sieltä = leikkii mun kanssa. Hih. On se mamma tyhmä.

6. Rakastan sanaa VAPAA. Aina kun kuulen sen, juoksen kuin en ennen olisi vapaana ollut. Sama pätee agilityssä, hypin kuin en ennen olisi esteitä nähnyt.

7. Olen tosikko ruuan suhteen. Se, joka tulee metriä lähemmäs, kun MINÄ syön, kuolee. Tai ainakin annan niiden ymmärtää niin.(mamma on poikkeus, sille en uskalla alkaa..)

Näitä olisi varmaan ollut miljoonia, jos mamma vaan muistaisi kaiken.

Haastan: Ilonan, Muusan ja Mikin