Käytiin sunnuntaina katsomassa perheemme uutta jäsentä. Roni tosin pääsi vauvaan kontaktiin vain vaatteideni välityksellä, mutta voi sitä haistelua. :) Vaavi tulee siis meille kolmen tai neljän viikon päästä. oltiin muutenkin viikonloppu Järvenpäässä Tyykon ja Tinon seurassa. Mitenköhän poikien lauma sekoaa tytöstä. Jää nähtäväksi. En millään malttaisi olla ostelematta tytsylle kaikkea kivaa! Nimilaatan ajattelin kyllä tilata jo valmiiksi. Ristiäiset pidetään sitten, kun tytsy tulee. :D

Eilen oli agilitytreenit ja voi taas sitä kuumenemista. Tuntuu, että kaikki keinot on kokeiltu. Auttaisikohan sellainen kolmen vuoden treenitauko?!? Taas olen itse mustelmilla ja vaatteet riekaleina. Olisi mielenkiintoista nähdä jonkun kokeneemman ohjaajan (Anyone?) ohjaavan Ronia, että tekeekö se samallalailla muiden kuin minun kanssani? Todennäköisesti ei. Olen liian hidas ja kömpelö. No jatketaan harjoituksia. Kai. Nyt alkoi treenit siis Navetalla, Tamskin talviharjoittelupaikassa Pirkkalassa.

Tänään lenkillä Ronsku yllätti minut todella positiivisesti. Olimme metsässä, kun takaa ryntäsi sellainen sekarotuinen isohko uroskoira, kylläkin todella kiltti sellainen. Roni ei rähissyt yhtään, juoksi hetken koiran kanssa ja kutsusta lähti MINUN mukaani jatkamaan lenkkiä. En siis laittanut sitä edes kiinni, en joutunut karjumaan luokse tai mitään. Sanoin vaan iloisesti, että "Roni, mennään!" ja me mentiin. On mulla ihana koira. Olispa se hihnassakin noin hyvin käyttäytyvä. :)

Mulle työrintamalla kuuluu jänniä. Voi olla, että tässä joutuu lakkoilemaan... Kuten monet ovat varmasti jo lehdistä lukeneetkin. Saas nähdä miten meidän käy! Itse olen kuitenkin tyytyväinen,että ammattijärjestömme pistää kovan kovaa vastaan. Girl Power! :) Rahaa ei tosin olisi lakkoilla, mutta eipä sitä ole koskaan muutenkaan. Onneksi kuuden päivän päästä pääsen reissuun! Vähän meinaa nimittäin tästä lakkoasiasta ressiä pukata, mutta Yorkin yössä murheet unhoittuvat. :)