Ronilla ja Ronin sisaruksilla (tietysti) on siis tänään ollut synttärit. Onnea myös Emma, Blondi, Rocky, Paavo ja Pipsa. Roni on viettänyt sitä ensin aamulla "iskän" luona ja illemmalla "mamman" kanssa. Tarkoituksena oli aluksi syödä (tai siis syöttää Ronille) kakku porukalla, mutta T ei työkiireiltään ehtinyt. Tässä kuvia synttäreiden vietosta (pahoittelen sotkuista ympäristöä. Heh.):

913285.jpg
Tässä ensin lahjasaalista ja kakku

913252.jpg
Kuten myös tässä. Roni odottaa malttamattomana vieressä lupaa.

913243.jpg
Lähikuva kakusta. Kuten kuvista ja kakusta voi päätellä, olen erittäin taiteellinen ihminen! ;)

913263.jpg
"Ai, että maistuis toi kakku ja siankorvakin menettelee! Kauankohan tässä täytyy vielä odottaa!"
913273.jpg
"Auttaiskohan se, jos nousis seisomaan? Katsokaa muuten mun hienoa uutta homppelipomppelipantaa ja Koirat-lehden lahjustimangia. Neki ties, että mulla on tänään syndet!" Ei kai sentään.. :D
913280.jpg
"Entä, jos mä vähän peruutan ja katson mammaa silmiin. Se on monesti auttanut! "
913313.jpg
"Jee! Vihdoinkin!"
913327.jpg
"Nam, kylläpäs mamma on hyvä leipomaan" (toim. huom. EI ole!)
913343.jpg
"Sit mä sain tällaisen ihanan pallon, jonka aion hajoittaa vartissa!"
913338.jpg
"Ajattelin hajottaa sen tänne sänkyyn, että kaikilla ois tekemistä!"

Pallo siis kesti sen 10minuuttia ennenkuin se oli entinen pallo, levällään sängyssä. Käytiin illalla pitkä synttärilenkki Riikan ja Emman kanssa. Kivaa oli! Nyt sankari asettuu nukkumaan ja mamma tod.näk. kaljalle... :)