Innolla odotettu agilitykurssi alkoi tänään ja voi kuinka petyin... Kouluttajamme ei ollut suunnitellut etukäteen yhtään eikä ehditty tehdä oikein mitään! Tai ainakin siltä se vaikutti. Ensin harjoiteltiin hyppyä ja putkea, heti tämän jälkeen kaksi estettä valssaten?!?! Kuulostaako muiden mielestä vähän kummalliselta taktiikalta? Mun mielestä oli vähän hassua opettaa valssausta, kun kaikki koirat ei osaa vielä edes hyppyjä kunnolla. No enpäs itse olekaan kouluttaja, mikäs minä olen muita neuvomaan. Kuitenkin sen verran huonosta alusta suivaannuin, että ilmoittauduin myös Pirkkalan Piskien alkeisjatkokurssille. Tämä PP:n kurssi alkaa vasta toukokuun lopussa eli mulla on aikaa katsella kumman koirakerhon tavasta toimia pidän enemmän. Tällä hetkellä PP johtaa 1-0.

Autottomina menimme tänään Eteläpuistoon harjoituksiin linja-autolla. Roni käyttäytyy julkisissa kokoajan paremmin ja paremmin. Se odottaa, että saa luvan hypätä lattialta syliin eikä yritä ulos joka kerta kun ovi aukeaa. Helpottaa matkatavaroiden kanssa matkustamista kummasti.  Mutta noin muuten se oma auto olis kiva. Lähdettiin tänäänkin kotoa klo 16.20 bussilla ja vein Ronin Tomakselle yöksi hoitoon klo 19.25. Koko tuo aika oltiin siis liikkeellä. Vähän pitkiä noi harrastusillat, kun matkustamiseen menee monta tuntia. No itsepähän olen elämäntapani valinnut: köyhä ja autoton koiran yksinhuoltaja. Olen silti onnellinen, uskokaa tai älkää!

574755.jpg

Tässä yksi kuva Ronista toissa viikonlopulta mökillä. Joku tais mainita, että ploki ilman kuvia on tylsä. No onhan se. :)