Olen ollut sitä mieltä, että Roni on homo, koska se ei korvaansakaan lotkauta juoksuiselle nartulle. Ronin täytyy vissiin sen takia äristä toisille uroksille, kun se on niin epävarma seksuaalisesta suuntautumisestaan... :) Tänään kuitenkin Homppeli- Roni kulki nenä maassa juosten, vinkui ja ei kuunnellut mua yhtään. Yhden yliseksualisoituneen Collien kanssa eläneenä tiedän, mihin edellä mainitut oireet viittaavat. En uskaltanut edes päästää Ronia irti, vaikka muuten päästänkin sitä vähän missä sattuu vapaana juoksemaan.

Iloinen uutinen: Kolmen viikon onnistuneet ohitukset, saldo: 1kpl!!!!Tänään se tapahtui. Ohitimme toisen, rähisevän koiran niin, että Roni vain kerran louskautti leukojaan koiraa kohti. JEE!! Lihapullat toimi tänään. Mulla on kohta varmaan sellainen porsas koirana, joka ei jaksakaan rähistä, kun syötän sen täyteen lihapullaa. Metodihan sekin on ;). Luulen, että onnistuneeseen ohittamiseen vaikutti myös se, että olin juuri 5minuuttia aiemmin ärjynyt irtokoiran pois Ronin kimpusta ja Roni luotti minun hoitavan senkin tilanteen. Taas yksi näitä eitääteemitään-tyyppejä, jotka ei usko, että Roni syö niiden koirilta pään mikäli Roni on hihnassa ja toinen koira irti. Tämäkin mies totesi vaan, että olisit vaan antanut sun koiras puraista mun koiraa, jos se vaikka oppis, ettei toisten koirien luo saa mennä ilman lupaa!?!?! Tähän minä sanoin, että mites olis vaikka hihnan käyttö, oppisko koira sillä tavalla? Miehen mielestä ei kuulemma tarpeeksi tehokkaasti. Just joo saatana!